Friday, June 1, 2012

what such a boring day -_-


Dini hari tuan hamba ingin mengatakan bahawa tuan hamba t'sangatlah bosan sampai x tahu nak buat ape da. haih! memang cuti yg membosankan. esok kalau angah rajin maybe kami akan fly ke Sunway Lagoon!!! jyeah!! comics kat atas rak tu sume gua da khatam buat kali keberape ntah?! x ingt. sampai gua da boleh replay dlm kepale otak ni. mlm tadi study subject Ekonomi. oh ya?! talking pasal Ekonomi, Tadi aku try la research about finance and banking course kat mane-2 ntah aku search tadi. tibe-2 papa change his mind dngn menyuruh anak die yg kedekut ni amek finance and banking course lepas SPM nanti. Haih! gaji memang la banyak bile dah kerja nanti, tapi jalan nak dpt kan kerja gaji bnyk tu yg susah gile babhi. Hmm.. x per-2.. tugas utama aku sekarang ni cuma belajar b'sungguh-2 utk dptkan straight A's. then baru fikir nak continue amek course ape. okay... pape pown cuti kali ni sngt membosankan. tngh search comics t'baru dekat Gempakstarz. mane la tahu kowt-2 da belambak comics baru. maklumlah! last beli comics time pegi PWTC last month! eh! last month erk?! yela tu.. kay.. that all. lets enjoy our cigarette. ^_^