Saturday, July 28, 2012

About you again. ^_^


Okay! today nak try buat ayat sastera sikit laa.. Sound weird. Lalala... Haha! bace elok-2 taw ayat sastera yg kite nak buat ni. Hmm.. kenape aku suke tngk muke kau erk? kenape? sbb kau handsome kowt...? x jugak.., mungkin sbb kau aku punye, so lantaklah aku nak tngk kau lama-2 pun. kau hak milik aku. ececeh! kau pun selalu buat bende yg same jugak. even kte jarang jumpe, hmm... kadang-2 tu memang langsung x jumpe walaupun kite satu sekolah, tapi aku tetap happy walaupun hanye perkataan 'darling' yang kau text aku malam-2 bute tu. aku lagi bahagia kalau dapat dengar suare kau even kadang-2 tu sampai kite masing-2 dah jadi bisu sbb x tahu nak ckp pasal ape dah. HAHA! dngr mcm bosan je kan relationship kite ni? aku takut sngt kalau-2 kau bosan dngn cara aku bine relationship kita ni. kadang-2 tu t'lintas jugak kat fikiran aku ni mungkin kau org yg terakhir dlm hidup aku. you know what?! bile I nampak you senyum je dah boleh buat I terbang. Haih! tinggi jugak imaginasi aku ni kan? Haha! ILOVEYOU darling.