Tuesday, August 28, 2012

Where are you now? ouh. there you are. ^_^


Where are you now, when i need you the most. why don't you take my hand, i want to be close. help me when I am down.  Why are we far apart. I feel so alone. Help me to stay strong. Malam sebelum exam, i hope that you'll wish me all the best for my exam. Tapi malangnye kau masih marah kat aku kot pasal mlm tu. X per la, aku faham. Kalau aku kat tempat kau pun aku akan buat benda yang sama. tapi kau terus jadi  pelik sampai hari ni. aku x faham. kau buat aku sentiasa b'fikir, kenape kau acting mcm tu. Sayang, siang tadi kami gaduh sesame sendiri. I rase tension sangat sebab banyak sangat benda yang pakse I b'fikir sampai over use otak I ni. kepala I sakit sangat. I b'harap yang hari ni mood you dah okay. tapi mcm x je. I b'harap dpt mengadu nasib dekat you. but... Nahh. just forget it. I just fine for now. Bak kate Yam. aku x gila lagi. ^_^ haish! i want to be free. bile nak habis exam ni. -_-''