Sunday, September 2, 2012

Merdeka Raya Part 2.






HAHA! why 2? yela, last year pun Merdeka Raya jugak. so this year part 2 la pulak. Tapi x semeriah dulu la sbb kami ni masih dlm mood periksa lagi. haih! sedar x sedar, dah bulan September. lagi sebulan dah SPM. oh jyeah!!! we're free.. ^_^ lepas balik sekolah terus pegi rumah Pipot. HAHA! memang menapak la aku b'jalan kaki tengah hari yang panas terik tu. tapi nasib baik ade org temankan. Hihihi.. XD kurasng sikit lelah b'jalan. Masuk je rumah pipot. Haih! Cerita Bohsia 2 sedang dimainkan dikaca TV. mak aii! ni beraya ke, dtg melepak ni. dgn gelap nye rumah tu, siap dihidangkan lagi air dekat depan tv tu. -_-'' Hebatla zaman sekarang. siap boleh tngk movie lagi bila dtg beraya dkt rumah org. After that, kiterog fly ke rumah Sahira pula. fuuuwwaaa... mak dia masak rendang daging, randang ayam, lontong, lemang. haish! b'selera aku makan. tapi kebulur lagi si Amin sampai b'tambah. dasyat! HAHAHA! lepas makan, buat mcm rumah sendiri, sume tngk tv mcm dah x nak balik. ouh. lepas tu dieorg nak pegi rumah Sina pulak. memang nak la aku menapak lagi b'jalan pegi rumah dia. dah jauh. So aku sorg-2, eh! jap, bukan sorg tapi fly dng motor yang Amin bawak pegi ke rumah................., jengjengjeng..... HAHA! pergi rumah si "dia" je pun. bukan pegi tempat pelik. -_-' dah sampai rumah dia tngk adik aku and the geng dah ada kat dlm. yg aku ni pun masuk mcm tu rumah aku je. nasib baik parent dia x der kat rumah. silap-2 haribulan kene interview pulak. lama jugak la duduk dkt rumah dia tu. dah mcm bukan jalan raye pun. Eli dgn Alin dah buat mcm rumah sendiri. dgn t'bongkang depan tv tu. cume x dngr die b'dengkur je. Pape pun hari tu was the best day for both of us. Kan honey? ^_^