Friday, January 11, 2013

Last School Holiday.











Hi Guys. even dah habis sekolah tapi kita tetap terasa mcm school student lagi. Haih! bila la nak berubah ni. About my vacation last school holiday, kiteorg pergi Singapore and Legoland. yaa.. I admit it, itu first time aku pergi sana. so memang agak teruja jugak la. silapnya!! kiteorg saving duit dekat Singapore sbb fikir maybe Legoland tempat yang strategik utk shopping tapi..... legoland la lagi buat aku muflis. mahal nak mati barang-2 dia! puii!! nama je Malaysia tapi price mengalahkankan dollar Singapore. haih! menyesal sampai hari ni. kalau aku tahu mcm ni jadinya aku suruh papa tukar duit sana banyak sikit. memang aku borong sume globe ball yang ada kat situ. disebabkan salah faham yang telah aku timbulkan tu, aku cuma dpt beli globe ball Universal Studio yang hanya sebesar bola golf tu je. haish! makin sakit hati bila diingatkan balik. dekat Legoland kami hanya ambil 2 key chain yang comel dan Eli beli green bag. total is about 42 ringgit. WTF?! membazir gila rasanya beli barang dekat situ. kalau convert to Singapore money pun mahal lagi barang yang aku beli tu. Shit. -_-'' it's okay it's alright. kitaorg akan pastikan yang kami akan pergi USS utk kali yang ketiga pun aku x kisah. yang penting aku x nak pergi legoland lagi utk beberapa tahun. selagi tempat tu masih ada project lagi, selagi tu aku x nak pergi situ. utk siapa yang ada ramai anak memang digalakkan utk pergi Legoland tu sbb kat situ memang banyak mainnan utk kanak-kanak. ouh btw kiteorg ambil masa 4 hari utk vacation kali ni. kiteorg tinggal dekat The Zone Hotel. bawah tu ada Shopping Complex. nak nak plak kawasan bebas cukai. tapi aku dengan eli habiskan duit dengan beli chocolate je. Haih! pembaziran berlaku disitu. At least harga dia murah drpd pasaran biasa. Last Day sebelum balik kiteorg singgah dekat JPO. Johor Premium Outlet. nak nak pulak time tu hari christmas. memang menggila la org shopping. malangnya kami hanya jadi macai along. tukang bawak barang. yelaa.. kami x der duit so tengok jela segala barang yang ada dekat situ. HAHA! okay okay. x der sad story dekat sini ye. pape pun kiteorg enjoy walaupun mama dengan papa x de,r aku x lupa nak belikan mama punye fringe magnet.