Sunday, February 24, 2013


Hey kiddo. whats zzuupp? I've been so busy lately. maklum laa~ tukang cat. Hoho! aku x minta upah langsung sbb ada agenda t'sembunyi. 





HAHAHAHAHAHAHAHA! inilah agenda t'sembunyi aku tu. Haih! x jadi rahsia lagi da nampaknya. this my  new mission. to get something brand new just like this phone. haih! phone yang aku tengah guna sekarang ni memang old school giler laa~ mana x nya, dah 3 tahun aku  mengadap phone yang sama. bayangkan... x rasa kehidupan social aku bosan sikit drpd yang lain-lain tu ke? okay. about the price. hmm.. maybe lebih kurang mcm price camera Nikon yang papa belikan utk aku 2 tahun lepas. about RM2++ K laa jugak... tula~ nak kerja hang x bagi. nah! aku mintak sekali aku punya 2013 wishlist, nganga lagi sekali. x per. benda ni amat diperlukan utk zaman moden ni. 3 tahun akan ddtg baru tukar yg baru. b'baloi what aku jaga phone comel ni sampai boleh hidup 3 tahun lamanya.